نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

مهدی یراحی,جدیدترین عکس مهدی یراحی خواننده ایرانی,خواننده آلبوم امپراطور و برنامه ماه عسل

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

نشست بررسی آلبوم مهدی یراحی / امپراطور / با حضور عوامل آلبوم

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

روزبه بمانی,عکسهای روزبه بمانی ترانه سرای ایرانی

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

مهدی یراحی

هاتف حسینی: کنفرانس خبری آلبوم موسیقی ” امپراطور ” به خوانندگی مهدی یراحی ظهر روز شنبه ۲۰ مهر ماه در هتل هما تهران برگزار شد. مهدی یراحی که پیش از این آلبوم موفق ” منو رها کن ” را وارد بازار کرده بود حال با این آلبوم گویا حرف های بسیاری برای گفتن دارد.

نمی خواهم با صدا سازی صدایم را شبیه خواننده دیگری بکنم
کنفرانس خبری با سوال خبرنگار ” موسیقی پارس ” مبنی بر دلیل تغییر سبک های متعدد مهدی یراحی شروع شد. یراحی در پاسخ به این سوال گفت: در آلبوم “امپراطور” تمام تلاش خود را به کار گرفتم که با حفظ فضای همیشگی کارهایم با فضاهای جدیدی روبه رو شوم که برای مخاطبان هم جذاب باشد و به نظر من این رسالت اصلی یک هنرمند است که بتواند در عین وفادار بودن به استایل و چارچوب کارهای همیشگی خود مخاطب را با فضاهای جدیدی روبه رو کند. من در این آلبوم کوشیدم تکنیک های متفاوتی را تجربه کنم که البته ممکن است این تکنیک ها شبیه تکنیک کارهای خوانندگان دیگر باشد اما به طور حتم در نوع صدا این شباهت وجود ندارد و مخاطبان با فضای جدیدی رو به رو خواهند شد.

دلیل نامگذاری امپراطور و داستان ساخت این قطعه
پس از چند سوال در ارتباط با سبک خواندن مهدی یراحی نوبت به دلیل نامگذاری این آلبوم رسید که وی در این رابطه اظهار داشت: چندین سال پیش که مونا برزویی ترانه “امپراطور” را برای کار به من پیشنهاد داد به شدت مجذوب اثر شدم چرا که فکر کردم این ترانه جای مانور فراوان دارد و می تواند به عنوان یک قطعه با کیفیت و ارزشمند به مخاطب معرفی شود. نگاه و پردازش خوبی که ترانه سرا به اثر دارد من را وادار کرد که علاوه بر استفاده از این ترانه عنوان “امپراطور” را برای تازه ترین آلبوم خود انتخاب کنم.
همچنین مونا برزویی ترانه سرای قطعه امپراتور نیز در توضیح ساخت این ترانه گفت: من همیشه سبک ها و ترانه های مهدی یراحی در آثار قبلی را دوست داشتم و همواره مایل بودم تا همکاری را در زمینه ترانه با او داشته باشم. وقتی هم پیشنهاد ترانه امپراتور را به وی دادم اولین کاری که او انجام داد ساخت ترجیع بند قطعه بود که به قدری برای من جذاب بود که موجب ادامه همکاری من با این پروژه برای ساخت نسخه جدیدی از ترانه امپراطور شد. ترانه ای که به معنا و مفهوم واقعی کلمه انتظارات من را برآورده کرد.

نمی توانم از فضای کارهایم خارج شوم
پس از صحبت های مونا برزویی بار دیگر نوبت به خبرنگاران رسید تا سوال دیگری بپرسند. سوال بعدی در ارتباط با فضای محزون آلبوم بود که خواننده این اثر ضمن تایید این موضوع گفت: من همیشه تجربه کردن در فضای جدید را دوست دارم اما در نهایت نمی توانم از فضای همیشگی کارهای خود که معمولا غمگین است خارج شوم چرا که مخاطب آهنگ هایم من را با این شیوه می شناسد و دوست دارد. البته نوع استفاده از ترانه‌ها هم می تواند در ایجاد این فضا موثر باشد به این معنی که شاید فلان ترانه آلبوم امپراتور که در فضای حزن انگیزی به مخاطب ارائه می شود در آلبوم دیگر با آهنگ دیگر در قالب شیوه دیگری به مخاطب عرضه شود.

دلایل عدم حضور سیروان خسروی در امپراطور
عدم حضور سیروان خسروی در این آلبوم شائبه هایی به وجود آورد که خواننده امپراطور این موضوع را اینگونه توجیه کرد: از مراحل تولید آلبوم مذاکراتی را با سیروان خسروی برای تنظیم قطعات انجام دادیم که بتوانیم در صورت فراهم شدن امکانات از حضور ارزشمند او در آلبوم استفاده کنیم اما حضور و مشغولیت وی در اجراهای زنده و کنسرتهایی که این خواننده و آهنگساز داشت نتواستیم در این آلبوم از حضور وی استفاده کنیم. اما امیدوارم بتوانم از هنرمندی وی در آلبوم جدید استفاده کنم.

پیگیر ی تبلیغات محیطی حوزه موسیقی
موضوع مورد بحث بعدی مسئله تبلیغات محیطی بود که محمدرضا خانزاده تهیه کننده آلبوم “امپراطور” در این رابطه گفت: طی مذاکراتی که با مسوولان وزارت ارشاد در حوزه موسیقی داشتیم قرار است اتفاقات خوبی در عرصه تبلیغات محیطی آثار موسیقایی انجام پذیرد. در این مورد مسوولان به ما قول هایی داده اند که امیدوارم به زودی این وعده ها شکل اجرایی پیدا کند و ما شاهد تبلیغات مناسب محیطی آثار موسیقایی در سطح شهر باشیم.

خانزاده: امیدوارم مشکلات نقطه چین ها برطرف شود
وی درباره حذف برخی از نام ها در آلبوم جدید مهدی یراحی خاطرنشان کرد: تمامی هنرمندانی که نام آنها از آلبوم حذف شده و در قالب نقطه چین منتشر شده است همگی از دوستان خوب من هستند اما من مجبور بودم به خاطر رعایت قانون از ذکر نام آنها در جلد آلبوم خودداری کنم. البته تا آنجا که من می دانم مشکلات این عزیزان در حال مرتفع شدن است و این امید را دارم که به زودی شاهد برطرف شدن مشکلات آنها باشیم.

روزبه بمانی: نمی دانم چرا نامم در برخی آلبوم ها درج می شود و در برخی خیر
روزبه بمانی یکی از ترانه‌سرایان این آلبوم در پاسخ به سوال خبرنگار موسیقی پارس، موضوع حذف یا درج نامش بر روی جلد برخی آلبوم ها گفت: تنها آلبومی که روی جلد آن در این چند ساله نام من منتشر شده بود، آلبوم احسان خواجه امیری بود اما بعد از این آلبوم نام من در هیچ آلبوم دیگری اجازه انتشار نداشت و من امیدوارم این مشکل هرچه زودتر حل شود. البته دوستان در تلویزیون هم از درج نام من در سریال های تلویزیونی صرف نظر می کنند به طوریکه بعد از گذشت سه یا چهار قسمت از سریال نام من به یکباره حذف می شود. شاید این عزیزان صلاح می دانند که نام من فقط در همان چند قسمت اولیه کار کافی است و من را به بیننده معرفی می کند اما با تمام این مشکلات همواره امیدوارم این موضوع مرتفع شود.
روزبه بمانی که اصولاً از حواشی دنیای موسیقی به دور است این بار با دفاع تمام قد از قطعه جنجالی ” با هم نبودیم ” انتقادات وارده به این قطعه را بی انصافی دانست و با اشاره به اینکه این ترانه بهترین ترانه ای است که زهرا عاملی تا به حال سروده است، توضیح داد: جامعه ما هیچ وقت برای اتفاقات مختلف آماده نبوده است. به همین خاطر همه ما وقتی اتفاقی می افتد به دلیل اینکه نمی توانیم آن را درک کنیم آن را انکار می کنیم و این تفکر سنتی جامعه ماست که همه به نوعی با آن درگیر هستیم. در این آلبوم هم چنین رویکردی از سوی برخی از مخاطبان به وجود آمده و به محض اینکه نمی توانند درک درستی از ترانه داشته باشند نسبت به آن واکنش نشان می دهند.

 نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

احسان علیخانی در نشست آلبوم امپراطور مهدی یراحی

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

ترانه سرایان و تنظیم کنندگان آلبوم مهدی یراحی

” عطر تو ” و حواشی بی پایان آن
رستاک حلاج در ادامه با کمی تاخیر به نشست خبری رسید. اولین سوالی که احتمال می رفت از وی پرسیده شود در ارتباط با حواشی قطعه ” عطرتو ” بود که وی این حواشی را اینگونه تشریح کرد: این قطعه حواشی بسیاری به دنبال خود داشت که اصلی ترین آنها چگونگی اجرای آن توسط یک گروه خارج از کشور است. این قطعه توسط یک واسطه و بدون اجازه بنده به این گروه رسیده و آنها علی رغم آنکه قول داده بودند این کار را اجرا نکنند نه تنها این قطعه را اجرا کردند بلکه بعد از چند ماه کلیپ آن را نیز ساختند.
حلاج ادامه داد: بدون شک من از نحوه اجرای این قطعه رضایت نداشتم و آن را در اختیار مهدی یراحی قرار دادم که به شکل مطلوب و متفاوتی آن را اجرا کرد.

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

زانیار خسروی

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

 

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور

احسان علیخانی: محسن یگانه با ماه عسل شناخته شد/ روابطی بودن اجرای تیتراژ ها را تکذیب نمی کنم !
این نشست خبری با حضور احسان علیخانی مجری برنامه ماه عسل ادامه یافت. علیخانی علی رغم میل باطنی به بحث موسیقی ورود کرد و با انتقاد از عدم اتحاد اهالی موسیقی گفت: ما امسال بنا داشتیم تا به صورت متفاوتی تیتراژ های ماه عسل را تولید نماییم. با چند خواننده مذاکره کردیم که تیتراژ های امسال را به صورت هم صدایی بخوانند که حتی در جلسات حضوری با این امر موافقت می شد و وقتی از جلسه بیرون می رفتیم به یکباره همه چیز عوض می شد.
علیخانی ضمن عدم تکذیب روابطی بودن اجرای تیتراژ های تلویزیون تصریح کرد: من نمی توانم این موضوع را تکذیب کنم که برخی برنامه های تلویزیونی با ارتباطات تیتراژ های خود را به برخی خواننده ها می دهند ولی این اتفاق حداقل در ارتباط با برنامه های خود بنده رخ نداده و هر وقت از کاری نتیجه گرفته ام سعی کردم همان را ادامه بدهم.
مجری برنامه ماه عسل در بخشی از صحبت های خود نیز گفت: من با برخی خواننده ها کار کرده ام که حتی یک بار هم از نزدیک ندیدمشان و نمی دانم الان کجا هستند ولی منکر این نمی شوم که خواندن تیتراژ برنامه های تلویزیونی تاثیر بسیاری بر شهرت خواننده دارد. برای مثال محسن یگانه تا قبل از اینکه تیتراژ برنامه ماه عسل را بخواند کار خاصی بیرون نداده بود و با این تیتراژ که واقعاً هم بسیار زیبا اجرا کرده بود توانست نامی برای خود دست و پا کند.

گفتنی است؛ برگذاری این نشست خبری ۳ ساعته بر عهده موسسه فرهنگی هنری و تبلیغاتی اکسیر نوین بود.

نشست آلبوم مهدی یراحی امپراطور


16,827 بازدید

نظرات کاربران

۱۷
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

مهدیه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲

عالی بود من عاشق صدای مهدیم

غزال جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲

وای عالی ۲۰ تکه

ایدا1215 جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲

احسان بی نظیره!!!!!!!

Adel چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲

کاری ندارم ولی جدی اون گروهی که میگین بیرون از کشور خوندن بهتر اجرا کردن
!!!

hani سه شنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۲

البوم جالبی نیست!

کيوان چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۲

خیلى هم البوم قشنگى بود,.

مرسى از مهدى یراحى عزیز….

الهام دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲

عاشق مونا و مهدیم،

نیلوفر دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۲

احسان جون تکه اریا پیکس مرسی

آروشا یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

احساااااااااااااااان مدتی نبود خدا رو شکر پیداش شد

بنفشه یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

مونابرزویی هم خوشکله هم شعراش زیباست

زینب یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

فقط احسان علیخانی….
واقعا از هر لحاظ فوق العادن ایشون….
یه دونه ای عمو عسلی خودم….
خوشحال شدیم که شرکت کردن در این نشست….
اقای یراحی هم فوق العاده بود البومشون….
خسته نباشن…..

mina یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

ای جان احسان …………………پرچم علیخانی بالاس

مريم یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

ممنون….عکساتونم خیلى قشنگه.
زنده باد امپراطور احساس مهدى یراحى عزیز
انشالا همیشه موفق باشن.
ازشما هم تشکر ویژه بابت پوشش دادن این نشست.

zahra یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

خیلی ممنون قشنگ بود چه تغییری کرده احسان علیخانی

کيوان یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

مرسى…خیلى کامل بود……خیلى گشتم تا شما رو پیدا کردم
واقعا متشکرم.

razieh یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

mamnoon albome ghashangi booooooood

سحر یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲

امیدوارم ک مهدی یراحی عزیزواحسان علیخانی همیشه موفق باشن.