مجموعه عکس‌های مجید صالحی بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش و فرزندان دوقلویش و گفتگو

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

مجید صالحی و فرزندان دوقلویش

بیوگرافی : مجید صالحی متولد 26 شهریور ماه 1354 در تهران می باشد و هم اکنون 41 سال سن دارد.

وی در سن هجده سالگی دیپلم ریاضی فیزیک اش را گرفت. سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم اکنون در موسسه ی فرهنگی و هنری اندیشه ی ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می باشد.

او فعالیت هنری خود را با بازی در نمایش دکتر جوشکار به کارگردانی سیم جوش خوار و تاتر بعدی “آنتیگونه” آغاز کرد و سپس به تلویزیون رفت.

وی با بازی در مجموعه مجید دلبندم در سال 1377 به کارگردانی رضا عطاران شهرت رسید و پس از آن در مجموعه های سینمایی و تلویزیونی بسیاری به ایفای نقش پرداخت.

مجید صالحی علاوه بر بازیگر تا کنون کارگردانی سه سریال : آشتی کنان ( سال 82) ,سه در چهار سال (87) ,موج و صخره ( سال 89) را بر عهدا داشته است.

او نیز به عنوان یکی از بهترین بازیگران کمدی سینما و تلویزیون ایران به شمار می آید.

همچنین وی با پرستو صالحی نیز نسبتی ندارد و تشابه فامیلی می باشد.

آخرین کار او در تلویزیون نیز حضور در مجوعه آرام میگیریم می باشد که از شبکه دو زمستان 95 پخش میگردد . وی در این سریال یکی از متفاوت ترین نقش های خود را ایفا کرده است. ( در نقش مسعود )

ازدواج و همسرش

مجید صالحی چند سالی است که ازدواج کرده است و حاصل ازدواج او نیز دو فرزند می باشد : یک دختر و پسر که دوقلو هستند

او در سال ۱۳۸۰ مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی تاتر خود را از دانشکده هنر و معماری تهران اخذ نمود و کارشناسی ارشد خود در همین رشته و دانشگاه را نیز در سال ۱۳۹۴ دریافت کرد. وی هم اکنون در موسسه ی فرهنگی و هنری اندیشه ی ماهان زیر نظر امیر دژاکام مشغول تدریس می باشد.

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

اعترافات صادقانه من

هیچ وقت پیش از این که بچه هایم بدنیا بیایند راجع به پدرشدن فکر نکرده بودم باید صادقانه اعتراف کنم که الان مدت کوتاهی است که پدربودن را لمس، درک و باور کرده ام. من حتی تا یکی دو ماه پیش گاهی اسم پسرم را اشتباه می گفتم. به دلیل این که با دوست خوبم امیر جعفری رفت و آمد زیادی دارم و فرزند او (آئین) را خیلی دوست دارم و در تمام این سال ها به اسم او عادت کرده بودم. گاهی آروین رابه اشتباه آئین صدا می زدم و همسرم هم با لحنی خشن می گفت: «آروووووین…» جالب است که حتی گاهی پسرم را به اسم باجناقم صدا می زدم! از آن بدتر این که یکی دوبار به بچه هایم می گفتم «عمو جان بیا…» اصلا یادم می رفت که این ها فرزندان خودم هستند!!

حس پدر بودن

این که بگویم پدربودن برای من چه حسی دارد باید بگویم که حس مسئولیت دارد، آن هم مسئولیتی سنگین. من تازه متوجه شدم که پدرها و مقام پدر در طول تاریخ چقدر مظلوم واقع شده و پدر چقدر جایگاه عزز و عجیبی داشته و دارد. من در این حس پدرشدن همیشه به یاد دوران کودکی خودم می افتم. درست زمانی که حدود 11 سال سن داشتم و پدرم را از دست دادم، ولی در آن زمان هرگز مسئولیتی که یک پدر در قبال خانواده اش داشت را درک نمی کردم، اما حالا متوجه می شوم که این حس و مسئولیت چقدر عجیب و سنگین است.

از تهران خارج نمی شوم

بخش بیشتر یا بهتر بگویم 95 درصد کارهای بچه ها با همسرم می باشد. از تهیه غذا و شستشو و تمیزکاری گرفته تا دکتر و واکسن و تهیه وسایل و لباس و… اما من در تمام این مدت سعی کرده ام در کنارش باشم و در حد توان و بضاعت خودم به همسرم کمک کنم و اگر جایی کاری از دستم برآمده حتما انجام داده ام. گاهی مجبور بودم که سر کار بروم و حتی در این مدت کارهایی که در شهرستان بوده را قبول نکرده ام تا بتوانم بیشتر در خدمت خانواده باشم.

زمانی که بچه ها بدنیا آمدند اوخر کارم در سریال «مدینه» بود و بعد از پایان این سریال من تا حدود 2 ماه سر هیچ کاری نرفتم و کلا در خانه بودم. حتی آقای مقدم و آقای سعید نعمت ا… برای بازی در سریال «میکائیل» از من دعوت کردند و با تماممیل و علاقه ای که برای بازی در این کار داشتم اما چون کار در شهرستان بود نتوانستم آن را قبول کنم و پیش از عید هم کار دیگری پیشنهاد شده که باز هم در شهرستان بود و من نرفتم… درواقع سعی کرده ام که در حد توان در کنار همسرم و البته بچه ها باشم و هرکاری که از دستم بر می آید انجام بدهم.

راه افتادن یک موج اشتباه

من همیشه بچه ها را خیلی دوست داشتم و با بچه های دوستان، اقوام و نزدیکان همیشه رابطه خوبی داشتم، ولی در همان زمان می دیدم که پدرها و مادرهای آنها همیشه دنبال این هستند که اگر می خواهند چیزی برای فرزندشان بخرند، سعی می کنند گران ترین را بخرند! مثلا اگر یک پوشک 40 هزار تومانی و یک پوشک 70 هزار تومانی را موجود باشد، سعی می کنند آن 70 هزارتومانی را بخرند چون این موج غلط در ذهن ما ایجاد شده که «چیز گران بی علت نیست».

من همیشه این کار آنها برایم تعجب برانگیز بود ولی زمانی که خودم بچه دار شدم، دیدم که این موج به من هم سرایت کرده و اوایل دقیقا من هم، همین کار را می کردم ولی رفته رفته متوجه شدم که نباید روی این مسائل سختگیری داشت و می شود با خرید همان کالای یک مقدار ارزان تر، الباقی آن پول را برای آینده خود بچه ها سرمایه گذاری کرد تا خودشان در آینده از آن پول بهره برداری کنند.

مجید صالحی و فرزندانش

زحمت 10 برابر دوقلوها

بعضی ها فکر میک نند زحمت دوقلوها دو برابر یک بچه عادی است ولی واقعا 10 برابر است. ضمن این که دوقلوهای من همسان نیستند و یکی پسر با خصوصیات اخلاقی بسیار پسرانه و دیگری دختر با ناز و کرشمه های دخترانه و هرکدام هم، جنس رفتارها و حسادت های خودشان را دارند که از غریزه آنها نشأت می گیرد و نگه داشتن و هماهنگی کارهای آنها واقعا سخت است. مثلا یکی از آنها صبح زودتر از خواب بیدار می شود و دیگری دیرتر و برعکس شب ها یکی زودتر می خوابد و دیگری دیرتر و ا ین یعنی ما باید زمان خواب مان را با هردوی آنها هماهنگ کنیم.

از طرفی زمان غذاخوردن آنها با هم متفاوت است. گاهی لجبازی هنگام غذاخوردن باعث می شود که به دیگری هم سرایت کند و یا گریه یکی از آنها بعث گریه دیگری هممی شود. جنگ بر سر اسباب بازی هم که دیگر جای خود را دارد، حتی زمانی که برای هردوی آنها اسباب بازی مخصوص خودشان را می خری ممکن است که آن یکی اسباب بازی را بخواهند! حتی حالا که از 10 ماهگی گذشته اند و پدر و مادر و اطرافیان را می شناسند و تشخیص می دهد، محبت به آنها هم شکل جدیدی گرفته است. زمانی که یکی از آنها را بغل می کنی و با او بازی می کنی، دیگری طوری به تو نگاه می کند که دل آدم برایش کباب می شود و باید سریعا او را هم در آغوش بگیری.

زحمات بی نهایت همسرم

تمام مسائلی که به آنها اشاره کردم صرفا به این دلیل بود که بدانید زحمت نگه داشتن دوقلوها چقدر زیاد است و در این بین واقعا همسرم به صورت 24 ساعته باید به بچه ها سریس بدهد. شب ها باید چندین بار از خواب بیدار شود تا به بچه ها غذا بدهد و سپس زحمت عوض کردن پوشک و شستشو و… رفته رفته هم به فصل گرما نزدیک می شویم و قطعا حمام کردن های هرروزه هم به این کارها اضافه می شود.

واقعا مدیون همسرم هستم چرا که بی نهایت در این مدت زحمت کشیده و تمام وقت به کارها و مسائل بچه ها رسیدگی کرده است، ولی با تمام این تفاسیر وقتی رشد و شیرینی بچه ها را می بینیم، خدا را شکر می کنیم که این بچه های نازنین را به ما هدیه داده است. درواقع تمام این سختی ها و کارها در مقابل شیرینی و جذابیت و لذتی که از وجود بچه ها می بریم، هیچ است.

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

مدیریت در زندگی ما

من پیش از ازدواج حدود 4 سال تنها بودم و تنها زندگی می کردم، ولی ازدواج و وجود بچه ها زندگی من را از یک نفر به 4 نفر تغییر داد و خب قطعا چنین وضعیتی نیاز به مدیریت اقتصادی هم دارد و خوشبختانه همسرم هم در این موضوع بسیار کمک کرده است، همیشه سعی کرده ایم که خرج ها و خریدهای مان منطقی باشد و کالایی خریداری کنیم که کارآیی داشته باشند و حتی لباس هایی برای بچه ها بخریم که بتوانند بیشترین استفاده را از آنها ببرند. جلوی هزینه های اضافی را گرفته ایم و خدا را شکر شرایط هم خوب بوده و مثل آن ضرب المثل معروف است: «شرایط گاهی به مو رسیده ولی هیچ وقت پاره نشده».

ضمن این که خداوند روزی را می رساند و در زندگی مان خیر و برکت وجود داشته و من هم سعی می کنم این محبت خداوند را فراموش نکنم و تمام تلاش خود را به کار بگیرم. در این بین هم واقعا دوست ندارم به خاطر این که درآمد بیشتری داشته باشم، تن به هر خفتی بدهم و در کارهای بد و بی ارزش بازی کنم چرا که نه همسرم به این موضوع راضی می شود و نه حتی بچه ها در آینده راضی خواهندشد! اما حتی روی مسائلی مانند سفرکردن سعی کرده ایم که در این مدت مدیریت داشته باشیم. مثلا به جای یک سفر خارج از ایران، از یک سفر داخلی همان قدر لذت برده ایم شاد شده ایم.

کنترل زمان توسط بچه ها

انسان از یک سنی که می گذرد یعنی از حدود 25-30 سالگی که عبور می کند زمان برایش به سرعت می گذرد و خیلی کنترلی روی زمان ندارد ولی تولد بچه و حضور فرزند در زندگی باعث می شود که گذر زمان کندتر شود و سرعت زندگی کنترل می شود، به خاطر این که شما منتظر تک تک لحظه هایی هستید که رشد فرزندتان را ببینید، از چهار دست و پا و سینه خیز رفتن گرفته تا راه افتادن، از دندان درآوردن گرفته تا خندیدن و حرف زدن و شما منتظر تمام این لحظه ها هستید تا از آنها لذت ببرید و این لحظات آنقدر زیبا و آرام است که دریچه ای جدید در زندگی شما باز می کند که بسیار لذت بخش است.

حساسیت یا وسواس؟

دوقلوهای من تا به امروز 2 بار کار حرفه ای را تجربه کرده اند (با خنده). یک بار برای برنامه نوروزی احسان علیخانی و بار دوم برای همین عکاسی مجله خانواده سبز و هر دو بار چون قرار بود که کار به صورت حرفه ای انجام شود، من حساسیت داشتم چون می خواستم خروجی کار خوب باشد. دوقلوها تا به حال برای عکاسی به آتلیه نرفته بودند و در ماه های اخیر هم اتفاقاتی افتاد که منجر شد تا بچه ها از جاهای شلوغ کمی ترس داشته باشند و گوشه گیر شدند، حساسیت های من برای این بود که تجربه خوبی ایجاد شود و حتی از این تجربه عکاسی، ما چیزهایی یاد گرفتم.

اصلا روی بچه ها وسواس ندارم اتفاقا آنقدر نگهداری آنها زحمت و خستگی داشته که وقتی اقوام و یا دوستان به ما سر می زنند، زود بچه ها را می دهیم به آنها که یک ساعت هم شده از بچه ها مراقبت کنند و ما استراحت کنیم.

در این مدت واقعا همه اقوام من و همسرم کمک زیادی به ما کردند و همیشه در کنارمان بودند مخصوصا خواهر همسرم و باجناقم آقای کامبیز دارابی که زحمت زیادی برای ما کشیدند و جا دارد تشکر ویژه ای از آنها داشته باشم. همچنین لازم است تا از دکتر محمد یاریگرروش، دکتر قاضی و دکتر شاه حسینی که در بیمارستان بهمن بارها برای دوقلوها، مزاحم این عزیزان شدیم، نیز نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

کمک به خانواده دوقلوها مستحب است!!

همانطور که گفتم واقعا نگهداری از دوقلوها کار سختی است و خودم شخصا هرجا می بینم که کسی فرزند دوقلو دارد هر کمکی از دستم بربیاید برای او انجام می دهم چون می دانم چقدر سخت است. از همه مردم هم تقاضا دارم اگر در اطرافیان و دوستان و آشنایان خود کسانی را دارند که دوقلو دارند واقعا مستحب است که به آنها کمک کنند!! منظورم کمک مالی نیست، بلکه کمک کاری است حتی در حد یک ساعت نگهداری از بچه ها یا یک وعده مناسب غذا درست کردن… دیگر اگر کسی سه قلو داشته باشد که کمک به او از مستحب هم گذشته و واجب است. درواقع به نظرم همه ما وظیفه داریم که نسبت به اطرافیان خود هرکاری که می توانیم انجام دهیم و کمک کردن وظیفه انسان هاست.

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

عکسی مجید صالحی بازیگر در کنار امیر جعفری

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

 

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

مجید صالحی

مجید صالحی و امیرحسین رستمی

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

مجید صالحی در نمایش تئاتر

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

سریالهای مجید صالحی

۱۳۹۵ آرام می گیریم
1394 آسپرین
۱۳۹۳ مدینه
1393 ابله
۱۳۹۲ باغ سرهنگ
۱۳۹۱ بیدار باش
۱۳۹۰ سه دونگ، سه دونگ
۱۳۸۹ موج و صخره
۱۳۸۷ عید امسال
۱۳۸۷ سه در چهار
۱۳۸۵ ترش و شیرین

۱۳۸۴ مرده متحرک
– بوی خوش زندگی
۱۳۸۳ خوش غیرت
۱۳۸۲ او مثبت
۱۳۸۲ آشتی کنان
۱۳۸۱ خوش‌رکاب
۱۳۸۲ کوچهٔ اقاقیا
۱۳۸۰ پلیس جوان
۱۳۸۰ زیر آسمان شهر
۱۳۸۰ خانه پدری
۱۳۸۰ روزهای مهتابی
۱۳۷۹ قطار ابدی
۱۳۷۷ مجید دلبندم
۱۳۷۶ سیب خنده

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

مجید صالحی و رضا عطاران و امیر نوری

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

فیلم های سینمایی مجید صالحی

۱۳۹۵ من دیوانه نیستم
۱۳۹۵ پسرعمو، دخترعمو
۱۳۹۵ چراغ های نا تمام
۱۳۹۴ ثبت با سند برابر است
۱۳۹۴ صداهای خاموش
۱۳۹۴ من و شارمین
۱۳۹۳ سه بیگانه
۱۳۹۳ استراحت مطلق
۱۳۹۲ مجرد ۴۰ ساله
۱۳۹۲ نازنین

۱۳۸۹ همه چی آرومه
۱۳۸۹ ورود زنده‌ها ممنوع
۱۳۸۹ پیتزا مخلوط
۱۳۸۸ بعد از ظهر سگی سگی
۱۳۸۸ ازدواج در وقت اضافه
۱۳۸۸ حلقه‌های ازدواج
۱۳۸۷ دلداده
۱۳۸۵ سوغات فرنگ
۱۳۸۵ هر چی تو بخوای
۱۳۸۳ پل سیزدهم
۱۳۸۳ خوابگاه دختران
۱۳۸۳ شاخه گلی برای عروس
۱۳۸۳ مجردها
۱۳۷۹ یکی بود یکی نبود
۱۳۷۲ چشم شیطان

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

شبکه های اجتماعی

اینستاگرام مجید صالحی : instagram:sirmajid_salehi

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

مجید صالحی و همسرش, مجید صالحی و فرزندش, بیوگرافی مجید صالحی

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

مجید صالحی کارگردان سینما و تلویزیون

بیوگرافی مجید صالحی و همسرش

مجید صالحی و اکیر عبدی

مجید صالحی و همسرش , بیوگرافی مجید صالحی


47,357 بازدید

نظرات کاربران

۵۳
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

حسین علیدادی چهارشنبه ۳ اردیبهشت ۱۳۹۹

سلام آقای مجیدصالحی بازی تون درطنزسریال زیرآسمان شهر۲ عالی بود

امیرعلی پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

سلام.آقای صالحی خیلی وقته ندیدیمتون.دلمون براتون تنگ شده.درضمن من از همون خانواده های سه قلودار هستم.سه تا پسر.خوشحال میشیم دوباره ببینیمتون

مانیا پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۸

به نظرتون‌یه جور گوشتلخ نیست؟

قاصدک یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷

واقعا عالی بپدی ذر پسر عمو دختر عمو

علی طرفدارت یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷

آقا مجید صالحی شما یکی از بهترین بازیگران طنز کشور مونه هستی خیلی دوست دارم موفق باشی

طرفدار سه شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶

سلام دوستان.از طرفداران آقای مجید صالحی گل دعوت میکنم به فن پیج ایشون هم سری بزنین
عکس های قدیمی و خوب ازشون گذاشتم
majid.salehi.fan

ناشناس پنج شنبه ۲ اردیبهشت ۱۳۹۵

مجیدصالحی جزیکی ازبهترین بازیکنهای طنزکشورمونه ولی متعجبم چرابامهران مدیری کارنمیکنه حیفه هنرپیشه به خوبی درتیم مهران مدیری نباشه من عاشق بازی مجیدصالحی هستم

یاسمین یکشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۳

خیلللللللللللللللللللللللللللللی محشربازی می کنند مخصوصابااقای مهردادصدیقیان دلم براشون سوخت

فائزه جمعه ۱۰ مرداد ۱۳۹۳

به نظرمن بازیگرخوبیه هم برای نقش طنزهم برای نقش جدی……..برعکس بعضیهااصلا هم اهل قیافه گرفتن نیست ومتواضعه

اناهیتا جمعه ۳ مرداد ۱۳۹۳

بدنیست باحاله

مردسالاری سه شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳

با این سنش هنوز نقش جوون ها رو بازی می کنه ولی زن های هم سنش نقش مادر پسرهای بزرگ رو بازی می کنند !!!!!!!!

حدیثه دوشنبه ۳۰ تیر ۱۳۹۳

باغیرتههههههههههههههههههههه

توحید جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۳

سلام مجید جان خسته نباشی . بجه ها راس میگن کارت تو طنز حرف نداره ولی تو مدینه گل کاشتی داداش و میتونی تو بازی های درام هم فعالیت کنی . بشین باشو رفتنت گریه کردنت با ابجی روحی درد دل کردنت حرف نداشت . موفق باشی دوست خوبم .

ُSuit's Fan جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۳

دردش به جون مدینه!!!!
مثلا اون شخصیت خوبه ی فیلم س و قرار بوده یه زن مثلا با خدا بشه شخصیت یک فیلم! ولی حالا بر عکس مدینه که وقتی شنید داره کور می شه خدا و توکل و همه چی یادش رف و دپرس شد، این نقش معناد و مرد دس بکار شده واسه کمک به خودش! و نجات خانواده ش! برعکس این مدینه ی بی عرضه!

پریوش نظریه م ک انگار کتک ش می زنن می فرستنش جلو دوربین!! یه کلاااااسی می زاره واسه نقشش….

لی مجید صالحی جلوی نقشش متواضعه! خودشو بالاتر از نقشش نمی بینه… نقش مث اسمش براش “عزیز”ه!

sana جمعه ۲۷ تیر ۱۳۹۳

هم برازنده ایفای نقش طنزن هم جدی،فوق العادن

ناشناس پنج شنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳

خیلی عالیه

میثم چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳

با سلام واقعا بازیش تو مدیـــــــــــــــــــــــــنــه عالی هستش مخصوصا اونجاهایی که بغض میکنه و گریه می کنه واقعا دوست داشتنی هستش هم تو کار طنز هم جدی
با تشکر از سایتتون

مهرنوش چهارشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۳

ازش خوشم میاد.بازیگر عالی هس.دوسش دارم

نگین سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳

تو مدینه عالی بازی کرده

ناشناس سه شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۳

اقای صالحی نشون دادن که در هر نقشی موفق هستن واقعا خسته نباشید

الناز شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳

seryale 3 dar 4 aliiiiiiiiii bud.bazigare besyar khubi hastan

بلبل شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳

سلام

مهسا -د شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳

خیلی خوبه مخصوصا تو کارای جدی .
آریا خواستی اشکالات سایت و درست کنی قسمت پاسخ دادن به نظر دوستان و یادت نره قبلا که بود خیلی خوب بود .

لنا شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳

ازبازیش خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــیلی خوشم می یاد….من نمی دونستم کارگردانم هست شاید فیلماشو دیده باشم ولی یادم نیست وب خوبیه ممنونم…
اقای صالحی بازیتون خیلی خوبه

حامد شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳

واقع عالیه

آيدااااااااااا جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳

خخخخخخخخخخ دوستان خواستم بنویسم خوب بازی می کنن اشتباه تایپی بود معذرت

حسین میلانی جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳

ای بد نی

متین جمعه ۲۰ تیر ۱۳۹۳

تو سریال مدینه خیییییییییییییلی خوب بازی میکنه
دمش گرم

نرگس پنج شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳

آقای مجیدصالحی عالی بازی میکنند مخصوصا وقتایی که گریه میکنند

پریا چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳

عکس دومی خیلی چندشه!!!!!!!!!!!!!!!
عییییییییییییییییییییییی!

پگاه چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳

سلام.ضمن خسته نباشی به آقای صالحی عزیزخواستم بگم استادبازیتون توفیلم مدینه فوق العادست من که عاشق بشین پاشوگفتنتونم توسایت اصلی فیلمم براتون پیام گذاشتم ولی انگارکسی نیست جواب بده
.دوستدارشماپگاه

حمیدرضا چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳

امیر حسین رستمی رو عشقه !

مهدی پنج شنبه ۹ مهر ۱۳۹۴

فقط امیر حسین رستمی

زهرا اامین جعفری پنج شنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۸

به نظر من هم امیر حسین رستمی خیلی خیلی خوب بازی می کنید ودرنقش هاییش خوب درخشید است وآرزوی خوشبحتی برایشان می کنید

مریم سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

بازیش بد نیسن

آيدا سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

خوب بازی می کنم

آيدا سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

آریا خبر خوبی بود از وقتی قالب سایتو عوض کردی امکانات سایت هم اومده پایین.!

نيلوفر سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

هنرمند به این میگن

سهیلا سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

چ خوبه بعضی وقتا اریا هم زیر نظر ها جواب میده آدم احساس خوبیداره!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

سولماز سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

به من یه چیزی رو ثابت کرد که هم میتونه تو کار طنز فوق العاده باشه و هم کار درام دیشب وقتی داشت گریه میکرد و حرف میزد بغضم گرفته بود وفهمیدم واقعا بازیگر

پری سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

سلام عکسا خیلی خوب بود
تازگیا مجید صالحی صاحب دو تا پسر دو قلو شده
که من بهشون تبریک میگم

نیلوفر 0653 سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

بازیگر خییییلی خوبیییییییه تو سریال مدینه هم عالی بازی کرده بود
مثل مهرداد جووونم(مهرداد صدیقیان) عالییییییییییییییییه

بارانا سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

خیلی قشنگ بازی میکنه

نسرین سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

خیلی قشنگ بازی میکنه…..امشب تو سریال مدینه خیلی دلم براش سوخت!!!

فرهود سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

مجید صالحی و علی صادقی بهترین اند

........ سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

بازیگر خیلی خوبیه دمش گرم !

نگار سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

خــــــــــــیــــلـــــــــی خــــووووووووبـــــــــه

بنفشه سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

توسریال مدینه نقش جدی روخوب بازی کرده امشب هم گریه کرد…آریامیشه کنارنظرات تاریخ ثبت نظرروبذاری؟؟؟

به زودی طرح کلی سایت تغییر میکند و کلیه مشکلات برطرف میگردد .

mobina سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

مجید صالحی عاااااااالیه خیلی دوسش دارم راستی عکس اولیش خیلی قشنگه

حسین سه شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۳

جالب بود

gygyly دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳

هم گارگردان خوبیه هم بازیگر خوب در سریال مدینه هم نشون داد میتونه در کار جدی هم خوب بازی کنه ….. من عاشق سریال سه در چهارم

مریم دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳

خوب بازی می کنه

امیر یکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵

اره عالی