موضوع :تلویزیون

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

سریال چرخ و فلک یک مجموعه اپیزودیک است که این روزها توسط عزیز‌الله حمیدنژاد و بهرام عظیم‌پور به طور مجزا کارگردانی می‌شود و قرار است برای پخش در ماه مبارک رمضان 95 از شبکه سه سیما آمده گردد.در ادامه به معرفی این مجموعه می پردازیم

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

چرخ فلک سریال طنز نیست و به شکل اپیزودیک ساخته می‌شود و هر ایپزود آن دو الی سه قسمت دارد. بازیگران مطرح زیادی هم در این مجموعه ایفای نقش می‌کنند.

تا کنون چند اپیزود این مجموعه فیلمبرداری شده است . مینا,سارا ,داودد,خالد,کامران از جمله این اپیزودها می باشند.

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

در اپیزود کامران میلاد کی مرام، لیلا اوتادی، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، مهوش صبرکن، احسان امانی، فرزانه نشاط‌خواه، زری اماد، مریم ماشین‌چی قویم، پژمان پژوهش، امیر گرجی، لیلا جوادی، حسین دالمن، میلاد میرزایی، محمدعلی دشتی، سهیلا جوادی، سحر خزائلی و… در آن بازی کرده‌اند. این اپیزود در لوکیشن‌های یک خانه ویلایی در جردن، بیمارستان تریتا در همت، تالار دیپلماتیک وزارت امور خارجه، رستوران و چند خیابان در تهران تصویربرداری شده است.در خلاصه داستان این اپیزود آمده است: «قصه‌ای که کامران از آن شب پر ماجرا برای بیتا تعریف می‌کند پایان دیگری را برای زندگی‌شان رقم می‌زند…».

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

در اپیزود «مینا» بازیگرانی چون اندیشه فولادوند،فاطمه مرتاضی،لاله صبوری،احسان امانی،مرتضی کاظمی،سهیلا جوادی،مهزاد عظیمی،مریم شفیعی،مرتضی علی آبادی و (با حضور) بهناز جعفری و مریم بوبانی بازی داشته‌اند.

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

در اپیزود سارا نیز بازیگرانی همچون فتانه ملک محمدی، عباس غزالی، مینا جعفرزاده، رها خدایاری، مهسا کاشف، نیلوفر داوری، نکیسا نعمت نژاد، محمدرضا زحمت کش، ابوالفضل طهرابی و (با هنرمندی) مریم بوبانی ایفای نقش کرده‌اند.

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

اپیزود داود نیز به کارگردانی بهرام عظیم پور در لوکیشن‌هایی چون خانه‌ای در ده ونک، آتی ساز، مزون عروس در میرداماد، پارک لاله و چند خیابان پیش از این در تهران تصویربرداری شده است.بازیگران اپیزود «داوود» عبارتند از: بهناز جعفری، علیرضا جعفری، نوشین مسعودیان، ترلان پروانه، محمد کارت، بهرام ابراهیمی، اندیشه فولادوند، علیرضا استادی، احسان امانی، محمدحسین بلوکات، کامبیز طاهری، مهرداد مصطفوی، سهیلاد جوادی، حمیدرضا عرب سرخی، ادمون ملکیان، محمدجواد وثیق، آنیسا رجبی، عباس خداوردیان، مریم شفیعی، مجتبی چالاکی، امیر فروزان، آرش جهانگیری، بانو جعفری، ناصر گلکام، مهدی نورمحمدی، روزبه شفیعی، محسن رحیمی، مهدی حسین‌زاده. در خلاصه داستان این اپیزود آمده است: داود پسر جوانی است که برای کمک به خانواده خود و تهیه جهیزیه خواهر دم بخت خود، دستفروشی می‌کند. در این حین پسر عمویش به او پیشنهادی می‌دهد که زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

در اپیزود خالد امیر آقایی، حسین سلیمانی، قاسم زارع، خسرو احمدی، محمودرضا رحیمی، توفان مهردادیان، داوود ذاکری، بهمن ملکی، ستاره حسینی، مهسا هاشمی و مریم امینیان.

در خلاصه داستان این اپیزود آمده: ظهیر برای پیدا کردن برادرش خالد از افغانستان به ایران آمده است. خالد همزمان با کارگری در ساختمان، پنهانی از خانواده در حال تحصیل در رشته پزشکی است. در این میان حادثه ای برای خالد رخ می دهد که صاحب کار او مهندس فرید بهرامی به کمکش می‌آید.

سریال چرخ و فلک, بازیگران چرخ و فلک

تهیه و تنظیم : آریا پیکس


20,899 بازدید

نظرات کاربران

۹
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

سعید یکشنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۵

سریال واقعا عالی بود مخصوصا با بازی اقای کی مرام

ببخشید میشه اگه میدونید نام اون پسر بچه نقش بهزاد و اسم واقعیش چی هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

من پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

هم از فیلمهای سینمایی بهتر بود
و هم از سریالهایی که این روزا میسازن رو انتن میزارن
من نمیفهمم کسی کنترلی رو این سریالا نداره
این اراجیف چیه که نشون ملت میدن یکیشم همین پریا
بعدشم میگن چرا ملت ماهواره دارن
اگه مثه چرخ وفلک فیلمای خوب بزارن برنامه های متنوع کیا اخه میرن شبکه های خارجی بینن

ناشناس دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۵

سریال جالبیه. خوبیش به اینه که داستانهایش کوتاه هست و حوصله سر بر نیست.

Zizigulu پنج شنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۵

سریالش عالیه، من اپیزود سارا رو دوست داشتم

الی یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۵

منم همین طور

من پنج شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۵

اره سارا که محشر بود

فری یکشنبه ۲۱ آبان ۱۳۹۶

تو قسمتای بعد نشون میده اخر رابطه شون به کجا می رسه یا نه؟

ashii پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵

امیدوارم این سریال که ساختن بهتر از دیگر سریالها باشد

حمیدرضا شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵

فقط میلاد کی مرام تونست بهترین باشه