موضوع :تلویزیون

امیرحسین آرمان و پوریا پورسرخ بازیگران سریال مرز خوشبختی

سریال مرز خوشبختی به کارگردانی حسین سهیلی زاده و به تهیه کنندگی مهران رسام که توسط علی خودسیانی نوشته شده است هفته آینده در محلات کلید می خورد.

مهران رسام تهیه کننده این سریال تلویزیونی خبر از ساخت این سریال 15 قسمتی ویژه ایام نوروز شبکه 2 خبر داد و افزود: این روزها مراحل پیش تولید را پشت سر می گذاریم. کار مذاکره با بازیگران مختلف را آغاز کرده ایم و تا امروز حضور پوریا پورسرخ، امیرحسین آرمان، مهدی سلوکی در این مجموعه تلویزیونی قطعی شده است. گروه تولید در حال انتخاب و بازبینی لوکیشن هستند و از هفته آینده سریال در محلات جلوی دوربین خواهد رفت.

این سریال داستان ۳ جوان را روایت می کند که با ماجراهای مختلفی دست به گریبان هستند.  محسن رنجبران مدیر تصویربرداری است، مجید پرکار جانشین تهیه، سارا صفری طراح صحنه، طراح گریم سحر موسوی، برنامه ریز مجتبی خادم زاده، دستیار کارگردان امین محمودی و… از عوامل اصلی سریال هستند.

این مجموعه که نگارش آن به نیمه رسیده است، قصه چهار جوان را روایت می کند که یکی از آنها به عنوان شخصیت محوری این قصه با قرار گرفتن در موقعیت های جالب و مفرح مجبور می شود قبل از آغاز سال جدید از تهران به شهر محلات سفر کند.

کاراکتر اصلی قصه، جوانی شهرستانی است که برای تحصیل به تهران می آید و جزو نخبگان علمی می‌شود. او به خواهر دوستش که در یک طلافروشی کار می‌کند علاقه دارد اما پدر دختر راضی به این وصلت نیست…

بانی فیلم


7,500 بازدید

نظرات کاربران

۲
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.

یکی از هواداران پوریا جون ب اسم متینه جمعه ۷ آبان ۱۳۹۵

ایول پوریا جونم سریال جدید داره بازی میکنه دل تو دلم نیس کی عید میشه وای ۵ ماه دیگه چه عیدی بشه امسال اونم با سریال پوریا چی میشه از حالا عید به همتون خوش بگذره .

دخی پورسرخی یکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵

ینی چی من نمیتونم پوریارو ببینیم…تو روحشون چون من کنکور دارم باید پوریارو بیارن