بازیگران سریال دلنوازان داستان سریال دلنوازان بازیگران زن دلنوازان

سریال دلنوازان

سریال دلنوازان به کارگردانی حسین سهیلی زاده در سال 88 از شبکه سوم سیما پخش گردید و در زمان خودش به یکی از پربیننده ترین سریالهای سیما تبدیل شده بود.

این سریال تا بحال چندین باز از شبکه های مختلف باز پخش شده است و دارای 46 قسمت است.و این شب ها در زمستان 1402 از شبکه ای فیلم پخش میگردد.

داستان سریال دلنوازان

رعنا که دو فرزند به نامهای بهزاد و ستایش از همسر سابق خود اتابک سپهری داشته، در 24 سال قبل دخترش ستایش بر اثر منفجر شدن آبگرمکن در کودکی نابینا می شود. و پس از مدتی ربوده می شود. او با گذشت سالها همچنان در فراق دخترش غمگین است. او ۱۰ سال قبل نیز از اتابک جدا شده و با جهان ملکپور ازدواج میکند. او بارها برای پیدا کردن ستایش تلاش کرده و آخرین کسی که ادعای ستایش را کرد یلدا بود که او نیز از آزمایش موفقیتی به در نبرد. رعنا برای همسر پسر خود بهزاد دختر عمه اش مهتاب را در نظر گرفته است. اما پس از مدتی بهزاد مهتاب را فراموش کرده و با یلدا ازدواج می کند. یلدا نیز عمویی کلاهبردار بنام منصور خرسند دارد که یلدا را وادار میکند تا پولهای بهزاد را به بهانه بدهی های پدر ناپدید شده اش بالا بکشد…

بازیگران سریال دلنوازان

پرویز فلاحی پور در نقش جهان ملک پور
شاهرخ استخری در نقش بهزاد سپهری
فریبا کوثری در نقش رعنا
سیاوش خیرابی در نقش رامین
حدیث میرامینی در نقش روشنک
سحر قریشی در نقش یلدا
زهره فکورصبور در نقش ستایش سپهری
سمانه پاکدل در نقش مهتاب
عبدالرضا اکبری در نقش اتابک سپهری
محمد حاتمی در نقش منصور خرسند
فریده صابری در نقش شکوه
مهدی ماهانی در نقش دکتر فرهاد زند
نیره فراهانی در نقش منیر مادر یلدا
ایمان موسوی در نقش شاهین

بازیگران سریال دلنوازان

بیوگرافی سحر قریشی بازیگر نقش یلدا

سحر قریشی متولد 6 دی 1366 در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی بعد از ایفای نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید و هم اکنون به یکی از بازیگران پرطرفدار سینما تبدیل شده است . اولین کار بازیگری سحر قریشی بازی در فیلم لج و لج بازی به کارگردانی سید مهدی برقعی بود.

بازیگران سریال دلنوازان

بیوگرافی سیاوش خیرابی بازیگر نقش رامین

سیاوش خیرابی (متولد ۲۷ آذر ۱۳۶۳ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است
وی از سن ۱۹ سالگی در کلاس‌های آموزش بازیگری کانون سینما گران جوان شرکت کرد. در سال ۱۳۸۶ در تله‌فیلم تلخون بازی کرد و در بازی در سریال ترانه مادری در سال ۱۳۸۷ به شهرت رسید. وی دارای لیسانس کامپیوتر از دانشگاه آزاد تهران می‌باشد.اصالت سیاوش خیرابی تبریزی است.

بازیگران سریال دلنوازان

 

داستان سریال دلنوازان

بیوگرافی پرویز فلاحی پور بازیگر نقش جهان

پرویز فلاحی‌پور (متولد ۱۳۳۶ در تهران) می باشد.وی فارغ‌التحصیل رشتهٔ زبان انگلیسی است.

او فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر آغاز نمود. بازی در نقش یاور در مجموعهٔ «شب دهم» (۱۳۷۹) موجب شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌شده مبدل گردد.

بازیگران زن دلنوازان

بیوگرافی حدیث میرامینی بازیگر نقش روشنک

حدیث میرامینی (متولد ۱۹ بهمن ۱۳۶۷ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک کارشناسی نمایش است و به‌عنوان بازیگر به فعالیت‌های تلویزیونی و هنری می‌پردازد.

بیوگرافی بازیگران سریال دلنوازان

بیوگرافی سمانه پاکدل بازیگر نقش مهتاب

سمانه پاکدل از بازیگران زن سینما و تلویزیون متولد 26 مهر ماه 1366 می باشد. او عضو یک خانواده 5 نفری می باشد.او یک خواهر و یک برادر دارد. فعلا هم ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

سریال دلنوازان

بیوگرافی شاهرخ استخری بازیگر نفش بهزاد

اهرخ استخری (متولد ۱۴ مهر ۱۳۵۹ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی متأهل است و با همسرش سپیده بزمی پور دختری به نام پناه دارند. از جمله فعالیت‌های او می‌توان به دلنوازان، فاصله‌ها، ساعت شلوغی، آمین, ماه و پلنگ , سوگند و… اشاره کرد.وی لیسانس مهندسی صنایع دارد.

بیوگرافی فریبا کوثری بازیگر نقش رعنا

فریبا کوثری (متولد ۱ آذر ۱۳۴۵ در زاهدان) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است. وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد می‌باشد. شروع فعالیت وی از سال ۱۳۶۷ با فیلم تلویزیونی «چهره یک صهیونیست» از صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران بود.

دانلود آهنگ تیتراژ سریال دلنوازان


32,751 بازدید

نظرات کاربران

۰
  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
نظرات بسته شده است.